JMGMUSIC & FRIENDS is LATIN POWER CONEXIONS

• Gerardo Rosales - percussie

• Bart van Helsdingen - Dums

• Delbert Bernabela - saxofoons

We zijn heel blij en trots dat onze artiesten en programma elke keer toegewijde aandacht en waardering kregen van fans, publiek, autoriteiten en kranten, bijvoorbeeld De Zandvoorse Courant na het concert.

Zondagmiddag in De Krocht ging het dak er nog net niet af! Jorge Martinez Galán speelde met een groep geweldige muzikanten wereldberoemde en eigen Cubaanse liedjes en composities voor een eerst beleefd toehorend maar al snel heel enthousiast Zandvoorts publiek.

Stichting Conexión Latina organiseert een hele reeks concerten met Jorge, die sinds een tijdje in Zandvoort woont, piano en gitaar speelt en zingt en praat Música Latina! Dit weekend was het eerste concert met vrienden van Jorge.

Door lezen via

Programmeurs van theaters, muziekzalen en festivals opgelet. Speciale Cubaanse Latijns-Amerikaanse muziek voor theaters en festivals door haar programmeurs in binnen- en buitenland. Boek nu en u ontvangt vele voordelen.